نحوه انجام تمرینات ورزش کگل برای پروستات، بی‌اختیاری ادرار و افتادگی رحم

تمرینات کگل برای پروستات بسیار مفید هستند زیرا ماهیچه های لگن را تقویت می کنند. بر اساس مطالعات اورولوژی که صورت گرفته است آن دسته از مردانی که ورزش منظمی را انجام می دهند، در طول عمر خود کمتر به سرطان پروستات دچار می شوند. در این مقاله نیز به بررسی اطلاعاتی درباره تمرینات کگل برای پروستات خواهیم پرداخت تا با فواید این ورزش بیشتر آشنا شوید.

تمرینات کگل برای پروستات چیست؟

عضلاتی که در ماهیچه ران وجود دارند، سبب قرارگیری درست مثانه، روده بزرگ و روده کوچک خواهند شد. از این رو تقویت این عضلات مشکلاتی مثل بی اختیاری ادرار را منتفی خواهد کرد. تمرینات کگل برای پروستات بسیار ساده است و در هر مکان و زمانی قادر به انجام آن خواهید بود. در گذشته اعتقاد بر این بود که تمرینات کگل تنها برای خانم ها مفید است اما امروزه به این نتیجه رسیدند که برای آقایان نیز بسیار مفید می باشد. امروزه ثابت شده است که تمرینات کگل برای پروستات بسیار مفید می باشد. برای انجام تمرینات کگل برای پروستات در زمان خالی بودن مثانه بنشینید یا دراز بکشید و به منقبض کردن عضلات کف لگن خود بپردازید. سپس بعد از گذشت هشت ثانیه عضلات خود را رها کنید و به شمارش تا عدد ده بپردازید. این تمرینات را برای پروستات را سه مرتبه در روز می توانید انجام دهید تا شاهد نتایج آن باشید. بعد از گذشت چند هفته می توانید تاثیرات این ورزش را در خود مشاهده کنید.

 

مشاوره خرید محصولات با کارشناسان بازار پزشکی

فروشگاه بازار پزشکی با بهره گیری از بهترین برندها و دانش فنی خود توانسته تا کنون خوش بدرخشد. فروشگاه بازار پزشکی از هر گونه تلاشی برای بالا بردن کیفیت خرید مشتریان خود دریغ نمیکند و همواره در تلاش است تا اسان ترین فرایند خرید با قیمت های واقعی و بدون واسطه از برندهای معتبر را برای مشتریان خود فراهم آورد. تامین مطمئن، سریع و اقتصادی کالاهای پزشکی و لوازم سلامت کاربران با بالاترین کیفیت از اولویت های سایت بازار پزشکی می باشند.

به منظور رفاه حال شما عزیزان امکان پاسخگویی به سوالات شما عزیزان در خصوص محصولات، نحوه سفارش، تعیین سایز و موارد دیگر می توانید با تلفن ۰۲۱۹۲۰۰۷۷۲۴ و ۰۹۳۶۱۰۵۳۳۳۳ در ساعات کاری 10 تا 17 در ارتباط باشید.

 

فواید تمرینات کگل برای پروستات

آقایانی که ورزش کگل را انجام می‌دهند، سلامتی بدن شان به خصوص پروستات را موجب می شوند. محل قرارگیری پروستات زیر مثانه در اطراف مجاری ادرار می باشد. ادرار از طریق این مجاری ادراری از آلت تناسلی مرد خارج خواهد شد. زمانی که عضلاتی که در اطراف پروستات هستند، ضعیف شوند بی اختیاری و نشت ادرار رخ خواهد داد. که با انجام ورزش هایی چون کگل از این امر جلوگیری خواهد شد. به طور کلی ورزش موجب سلامتی پروستات خواهد شد و از بزرگ شدن آن جلوگیری به عمل می آورد. با ورزش کردن سرطان پروستات که در مردان بسیار زیاد می باشد، از فرد دور خواهد شد. اگر نیاز به مشاوره با یک ارولوژ را دارید با شماره تماس های موجود در سایت تماس حاصل فرمایید و راهنمایی های لازم را دریافت نمایید.

اهمیت تمرینات کگل

تمرینات کگل برای پروستات از آنجایی مفید هستند که موجب افزایش جریان خون به اندام جنسی مردانه خواهند شد و بدین ترتیب عملکرد صحیح را موجب می شوند. این تمرینات علاوه بر اینکه برای پروستات مفید هستند، در تمام اندام های جنسی مردانه نیز تاثیر خود را می گذارند. برای مشورت در زمینه مشکلات پروستات مشاوره ای با متخصص اورولوژی مجموعه می توانید داشته باشید. آن دسته از مردانی که دچار بی اختیاری ادرار ناشی از افزایش سن و یا عمل جراحی پروستات می باشند. با تمرینات کگل عضلات لگن خود را تقویت کرده و آن را در کنترل خود قرار خواهند داد، اینگونه نشت ادرار و بی اختیاری مدفوع رخ نخواهد داد. دکتر اورولوژ که یک متخصص کلیه می باشد برای بهبود فعالیت پروستات انجام تمرینات کگل را سفارش می کند و قرار دادن آن در برنامه روزانه را موجب حفظ سلامتی و عملکرد پروستات خواهد دانست.

جلوگیری از بی اختیاری ادرار و مدفوع

مهمترین مزیتی که تمرینات کگل بر پروستات دارد این است که مانع از بی اختیاری ادرار و مدفوع خواهد شد. هم چنین فوریت در ادرار دیگر رخ نخواهد داد و از بی اختیاری مدفوع جلوگیری به عمل خواهد آمد. اگر در گذشته عمل جراحی پروستات انجام داده اید، تمرینات کگل را فراموش نکنید. کلینیک تخصصی ارولوژی و پروستات آماده پاسخگویی به سوالات شما عزیزان است. ورزش و رژیم غذایی کم چرب ابتلا به پروستات بزرگ شده را کاهش می دهد. این ورزش ضمن اینکه ابتلا به سرطان پروستات را کاهش می‌ دهد برای افرادی که از این سرطان رنج می‌ برند نیز مهم است و کیفیت زندگی شان را بالا می برد. با تمرینات کگل عضلات پرینه را تقویت می کنید که این خود موجب جلوگیری از بی اختیاری ادرار خواهد شد و این قدرت را پیدا می کند که مانع از نشت ادرار شود.

تاثیرات مفید در عملکرد جنسی

نعوذ مردان به واسطه تمرینات کگل افزایش می یابد. افرادی که عملکرد جنسی خوبی ندارند تمرینات کگل را فراموش نکنند. با بهبود عملکرد نعوظ به واسطه تمرینات کگل برای پروستات، کنترل کردن انزال زودرس ممکن خواهد بود و موجب افزایش ارگاسم مردان خواهد شد. دکتر اورولوژیست برای نگه داشتن ادرار در داخل مثانه تمرینات کگل برای پروستات را توصیه می کند.

چگونه عضلات کف لگن را پیدا كنیم؟


روش‌های مختلفی برای پیدا كردن عضلات کف لگن وجود دارد. عضلات کف لگن هر فرد منحصربه‌فرد است و تکنیک‌های مختلف برای افراد مختلف کارآیی دارد.

تکنیک عمومی

وقتی عضلات مقعد را منقبض كنیم در واقع، این عضلات منقبض‌شده همان عضلات کف لگن هستند.

تکنیک مخصوص زنان

هنگام استفاده از عضلات کف لگن، زنان كشش اندكی را در مقعد و واژن خود احساس خواهند کرد. دراز بكشید و انگشت خود را در مهبل فرو کنید. سعی کنید عضلات مهبل در اطراف انگشت خود را منقبض كنید. شما باید انقباض را در مهبل خود احساس كنید همچنین ممکن است بتوانید فشار را بر روی انگشت خود نیز احساس كنید. اگر چنین باشد، شما در حال استفاده از عضلات صحیح هستید. اگر شما نمی‌توانید با یک انگشت حرکتی را تشخیص دهید، با دو انگشت امتحان کنید.

تکنیک مخصوص مردان

مردان در هنگام استفاده از عضلات كف لگن كششی را در مقعد و حركتی را در آلت تناسلی خود احساس خواهند کرد. جلوی یك آینه بایستید و به آلت تناسلی خود نگاه كنید. سعی کنید بدون حركت دادن بقیه اعضای بدن آلت تناسلی خود را به سمت بالا و پایین حركت دهید. اگر بتوانید این کار را انجام دهید، شما در حال استفاده از عضلات صحیح هستید. شما ممکن است عضلات کف لگن را به‌سرعت پیدا نكنید. بسیاری از افراد باید زمان زیادی را برای این كار صرف كنند.

منبع: فروشگاه تخصصی تجهیزات پزشکی و ارتوپدی بازار پزشکی

دیدگاهتان را بنویسید

شماره موبایل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *