پاسچر یا پوسچر چه تاثیری بر ستون فقرات دارد؟

پاسچر

ستون فقرات چیست ؟

پایه اساسی بدن را ستون فقرات ایجاد می کند. بر روی این مدار سر،دستها،لگن و پاها قرار می گیرند و زیبایی آفرینش این است که ستون فقرات با نوع قرار گرفتن خود به صورت انحنا های قسمت گردن پشت ،مهارت تاب سنگینی دست ها،سر و … را می یابد.

در آغاز متولد شدن ستون فقرات به حالت قوس یا cشکل می باشد.و با مرور زمان برآمدگی قسمت گردن و کمر افزایش می باید و در کل ستون فقرات حاوی 4 انحنا به صورت گودی و برامده می گردد یعنی دو گودی و دو برآمدگی.

این برآمدگی ها و گودی ها کاملا نظارت شده است و حاوی تعداد معینی می باشند. در کل بودن این چهار انحنا برای تاب سنگینی و امکان فعالیت بدن از نظر خم شدن به جلو،عقب وطرفین و تغییر جهت الزامی می باشد.

در صورت کاهش یا افزایش این 4 انحنا ستون فقرات دردهای ستون فقرات مشخص خواهند شد. زیاد شدن بیش از اندازه گودی گردن و یا کمر از دلایل کمر درد یا گردن درد می باشد. زیاد شدن بیش از اندازه برآمدگی پشت هم سبب بیماری و نوع راه رفتن به حالت قوز کرده خواهد شد.

مشاوره خرید محصولات با کارشناسان بازار پزشکی
فروشگاه بازار پزشکی با بهره گیری از بهترین برندها و دانش فنی خود توانسته تا کنون خوش بدرخشد .فروشگاه بازار پزشکی از هر گونه تلاشی برای بالا بردن کیفیت خرید مشتریان خود دریغ نمیکند و همواره در تلاش است تا اسان ترین فرایند خرید با قیمت های واقعی و بدون واسطه از برندهای معتبر را برای مشتریان خود فراهم آورد. تامین مطمئن، سریع و اقتصادی کالاهای پزشکی و لوازم سلامت کاربران با بالاترین کیفیت از اولویت های سایت بازار پزشکی می باشند. به منظور رفاه حال شما عزیزان امکان پاسخگویی به سوالات شما عزیزان در خصوص محصولات ، نحوه سفارش ، تعیین سایز و موارد دیگر می توانید با تلفن ۰۲۱۹۲۰۰۷۷۲۴ و ۰۹۳۶۱۰۵۳۳۳۳ در ساعات کاری 10 تا 17 در ارتباط باشید.

پاسچر ، پوسچر یا موقعیت بدن چیست ؟

موقعیت بدن شامل این میشود که از وضعیتی که بدن در موارد متفاوت  مثل ایستادن،نشستن،خوابیدنو یا جابه جایی اجسام به خود می گیرد.

 

پاسچر چه تاثیری بر بدن ما دارد ؟

پاسچر یا موقعیت درست بدن اثرات بسیار زیادی روی تندرستی  ستون فقرات دارد.فردی که در حالت ایستاده انس گرفته است که حالت قوز کرده به خود می گیرد و یا به عبارتی سربه زیر راه می رود فشار روی ستون فقرات گردنی و قسمت های پشت و شانه ها و عضلات پیرامون آنها زیاد می شود و بیمار گریبانگیرگردن درد می شود.

برای این افراد هر معالجه ای زود گذراست به جز اینکه مداوا درست ستون فقرات هم انجام شود. و به بیمار نوع درست ایستادن تعلیم داده شود.

در ایستادن مناسب در کل بدن فقط 4 عضله پرکار خواهند بود

 

منبع: فروشگاه تخصصی تجهیزات پزشکی و ارتوپدی بازار پزشکی

محصولات

%30
344,400 تومان - 430,500 تومان
%30
397,600 تومان - 497,000 تومان
%30
753,480 تومان - 941,850 تومان
%30
470,400 تومان - 588,000 تومان
%30
464,800 تومان - 581,000 تومان
%20

محصولات ارتوپدی

کرست کمر نئوپرن نوید کد 191

739,200 تومان
%18

محصولات ارتوپدی

قوزبند نیوپرن نوید

597,000 تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *