پاسچر یا پوسچر چه تاثیری بر ستون فقرات دارد؟

پاسچر

ستون فقرات چیست ؟

پایه اساسی بدن را ستون فقرات ایجاد می کند. بر روی این مدار سر،دستها،لگن و پاها قرار می گیرند و زیبایی آفرینش این است که ستون فقرات با نوع قرار گرفتن خود به صورت انحنا های قسمت گردن پشت ،مهارت تاب سنگینی دست ها،سر و … را می یابد.

در آغاز متولد شدن ستون فقرات به حالت قوس یا cشکل می باشد.و با مرور زمان برآمدگی قسمت گردن و کمر افزایش می باید و در کل ستون فقرات حاوی 4 انحنا به صورت گودی و برامده می گردد یعنی دو گودی و دو برآمدگی.

این برآمدگی ها و گودی ها کاملا نظارت شده است و حاوی تعداد معینی می باشند. در کل بودن این چهار انحنا برای تاب سنگینی و امکان فعالیت بدن از نظر خم شدن به جلو،عقب وطرفین و تغییر جهت الزامی می باشد.

در صورت کاهش یا افزایش این 4 انحنا ستون فقرات دردهای ستون فقرات مشخص خواهند شد. زیاد شدن بیش از اندازه گودی گردن و یا کمر از دلایل کمر درد یا گردن درد می باشد. زیاد شدن بیش از اندازه برآمدگی پشت هم سبب بیماری و نوع راه رفتن به حالت قوز کرده خواهد شد.

مشاوره خرید محصولات با کارشناسان بازار پزشکی

فروشگاه بازار پزشکی با بهره گیری از بهترین برندها و دانش فنی خود توانسته تا کنون خوش بدرخشد. فروشگاه بازار پزشکی از هر گونه تلاشی برای بالا بردن کیفیت خرید مشتریان خود دریغ نمیکند و همواره در تلاش است تا اسان ترین فرایند خرید با قیمت های واقعی و بدون واسطه از برندهای معتبر را برای مشتریان خود فراهم آورد. تامین مطمئن، سریع و اقتصادی کالاهای پزشکی و لوازم سلامت کاربران با بالاترین کیفیت از اولویت های سایت بازار پزشکی می باشند.

به منظور رفاه حال شما عزیزان امکان پاسخگویی به سوالات شما عزیزان در خصوص محصولات، نحوه سفارش، تعیین سایز و موارد دیگر می توانید با تلفن ۰۲۱۹۲۰۰۷۷۲۴ و ۰۹۳۶۱۰۵۳۳۳۳ در ساعات کاری 10 تا 17 در ارتباط باشید.

پاسچر ، پوسچر یا موقعیت بدن چیست ؟

موقعیت بدن شامل این میشود که از وضعیتی که بدن در موارد متفاوت  مثل ایستادن،نشستن،خوابیدنو یا جابه جایی اجسام به خود می گیرد.

 

پاسچر چه تاثیری بر بدن ما دارد ؟

پاسچر یا موقعیت درست بدن اثرات بسیار زیادی روی تندرستی  ستون فقرات دارد.فردی که در حالت ایستاده انس گرفته است که حالت قوز کرده به خود می گیرد و یا به عبارتی سربه زیر راه می رود فشار روی ستون فقرات گردنی و قسمت های پشت و شانه ها و عضلات پیرامون آنها زیاد می شود و بیمار گریبانگیرگردن درد می شود.

برای این افراد هر معالجه ای زود گذراست به جز اینکه مداوا درست ستون فقرات هم انجام شود. و به بیمار نوع درست ایستادن تعلیم داده شود.

در ایستادن مناسب در کل بدن فقط 4 عضله پرکار خواهند بود

 

منبع: فروشگاه تخصصی تجهیزات پزشکی و ارتوپدی بازار پزشکی

محصولات

%30
344,400 تومان - 430,500 تومان
%30
397,600 تومان - 497,000 تومان
%30
753,480 تومان - 941,850 تومان
%30
470,400 تومان - 588,000 تومان
%30
464,800 تومان - 581,000 تومان
%20

محصولات ارتوپدی

کرست کمر نئوپرن نوید کد 191

739,200 تومان
%18

محصولات ارتوپدی

قوزبند نیوپرن نوید

597,000 تومان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *